Support
Kundservice & Support
-
Vardagar mellan 09:00 - 17:00
-
Vi svarar normalt inom 24 timmar
Skriv till oss:
Ring till oss: 010-214 66 16
Vardagar mellan 09:00 - 17:00
Skicka E-post till oss: info@hydroponic.se
Vi svarar normalt inom 24 timmar
Vanliga frågor, F.a.q.
-
Våra standardleveranstider ligger normalt mellan 3-5 arbetsdagar. Om det skulle uppstå någon försening med din beställning kommer vi att meddela dig omgående via e-post.
-
Ja, du kan ändra eller avbryta din beställning inom 24 timmar efter att du lagt den. Kontakta vår kundservice så snart som möjligt för att få hjälp med detta.
-
Tyvärr erbjuder vi ännu inte presentkort till vår butik, men håll utkik för detta är något vi arbetar med att kunna lösa. Du kommer sedan kunna köpa dem direkt på vår webbplats.
Kontakta vår kundservice för mer information. -
Vi beklagar att produkten inte levde upp till dina förväntningar. Vänligen skicka ett foto på den defekta produkten till vår kundservice så hjälper vi dig med en retur eller utbyte.
Du kan använda dig av följande E-postadress: info@hydroponic.se -
Om du önskar returnera eller byta en produkt, vänligen kontakta vår kundservice för att få instruktioner. Kom ihåg att varan ska vara i originalskick för att kvalificera för retur eller utbyte.
-
Betala enkelt i butiken med ditt bankkort. Vi accepterar de flesta stora bank- & kreditkort. Betalningar sker genom pålitliga betalningsleverantörer såsom Stripe och Apple Pay mfl.
-
Absolut. Vi värdesätter din integritet och använder toppmoderna säkerhetssystem för att skydda dina uppgifter. Läs mer i vår integritetspolicy.
-
Hos HydroPonic.se, står du som kund alltid i centrum. Vi förstår vikten av en transparent, snabb och tillmötesgående kundservice, och därför har vi skapat denna sida för att säkerställa att du får den hjälp och information du behöver.
Oavsett om du har en enkel fråga om en produkt, behöver teknisk support, eller vill veta mer om din beställning, är vi här för att hjälpa dig. Vi strävar efter att svara på alla förfrågningar inom 48 timmar. Ditt nöje är vår prioritet, och vi jobbar ständigt för att förbättra och anpassa oss efter dina behov.
Har du en specifik fråga just nu? Använd vårt kontaktformulär här nedan eller bläddra igenom vår FAQ-sektion där vi besvarat de vanligast förekommande frågorna.
Tveka inte att nå ut till oss. Vi är här för att tjäna dig och se till att din upplevelse med HydroPonic.se är så smidig och positiv som möjligt.
-
-
Här kan du meddela oss på HydroPonic.se om du funnit missvisande information, faktafel eller annat som vi borde vara medvetna om. Självklart kan dina kommentarer lämnas helt anonymt.
Vi strävar alltid efter att bli bättre, men vi behöver er hjälp!
Tack på förhand!